Nie strzelajcie! Jestem Che! Jestem dla was więcej wart żywy niż martwy

Posted on Maj 29, 2008

0


Nie strzelajcie! Jestem Che! Jestem dla was więcej wart żywy niż martwy! tak poddał się słynny Ernesto Che Guevara Lynch de la Serna, dziś buduję się wizję człowieka – świętego niestety nie wiele tak naprawdę miał z tym wspólnego. Fakt został zostawiony sam sobie przez Kubę. Porzucony bez możliwości skontaktowania się z Hawaną. Można lubić Che nosić koszulkę z jego podobizną ale trzeba wiedzieć że przyczynił się on do śmierci wielu ludzi, bardzo wielu sam własnoręcznie rozstrzelał. Pomysłem Che było zamknięcie kubańskich homoseksualistów w obozach pracy, gdzie praca miała uczynić z nich mężczyzn! Święty Ernesto z La Higuera tak nazywają go dzisiaj w Boliwii. Przypisuje sie mu liczne cudy, może w końcu trafi na ołtarze? Skoro wybrano go obok Matki Teresy z Kalkuty jedną ze stu osób najważniejszych na świecie.

Złapany ranny, został rozstrzelany pierwsze strzały ugodziły go w nogi, poprawka w korpus dokończyła dzieła. Zginał w taki sam sposób w jaki pozbawił życia wielu ludzi. Często związanych i zakneblowanych.
„myślę o nieśmiertelności rewolucji” pewnie miał racje jeszcze nie jedna nas czeka.

Otagowane:
Posted in: Nobody